У Blender є простий інструмент Mirror | Симетрія , який відбиває, тобто перевертає, а чи не добудовує, виділений об'єкт із зазначеної осі. Інструмент доступний через контекстне меню об'єкта. Також у Blender є модифікатор Mirror | Симетрія, що виконує добудовування.
Як працює дзеркало у блендері?
Модифікатор дзеркально відображає сітку вздовж її локальних осей X, Y та/або Z щодо Початку координат об'єкта. Він також може використовувати інший об'єкт як центр симетрії, а потім використовувати локальні осі цього об'єкта замість своїх власних.
Як зробити відображення світла у блендері?
Переходимо у вкладку налаштування світла (Значення "зелена лампочка"). Тут вибираємо колір та інтенсивність світла. За промовчанням значення останнього параметра (Power) – "10W". Призначаємо "1500W" і одразу бачимо, як це виглядає на рендері.