Втулки стабілізатора, як правило, стоять на рамі, тому стукіт може віддавати в ноги. Дуже часто його плутають із порваними сайлентблоками, але стукіт тут набагато частіше. Особливо сильно він проявляється на дрібних купинах. Якщо втулки стабілізатора вийшли з ладу, їх не можна діагностувати на двостоєчному витягу.
Нехтування рекомендаціями виробника щодо заміни втулок призводить до цілого ряду негативних наслідків. Зокрема, утворюється деякий крен у стабілізатор. Ця проблема значно погіршує керованість авто, а також підвищує ризики перекинути машину при пересуванні на певних швидкостях.
Заміну втулок стабілізатора необхідно проводити через 30 тис км пробігу або при прояві перелічених вище ознак несправностей. Для уникнення « нишпорення » автомобіля при русі , заміні піддаються обидві втулки стабілізаторанезалежно від ступеня зносу обох.