Як правило, після 70 000 – 80 000 км пробігу привід потребує ремонту. Перевірити працездатність ШРУСів дуже просто: на рівній площадці вивертають кермо вліво до упору і починають рух по колу. Потім вивертають вправо і починають рух. Якщо шарніри зносилися, вони починають шуміти.
Явною ознакою несправності приводів може служити таке: тріск («хрускіт») при русі автомобіля з колесами, вивернутими на кути, близькі до максимальних; вібрація та (або) ривки при розгоні автомобіля; видимі пошкодження пильовиків ШРУС, плями мастила на елементах підвіски автомобіля.
Виявляється виникненням сторонніх звуків з боку підвіски, клацань у поворотах, мікровібрацій та торкань із ривками. Усувається лише заміною механізму. Варто відмітити що несправний ШРУС може призвести до поломки вузлів, що сполучаються, тому не варто відкладає його заміну надовго.