Як зробити таблицю, що рахує

0 Comments 07:52

Як в Екселі зробити таблицю, щоб вважалася сума?

Використання функції "Автосума" для підсумовування чисел Якщо вам потрібно звести числа в стовпці або рядку, дозвольте Excel математичні обчислення за вас. Виберемо комірку поряд з числами, які ви хочете звести, натисніть кнопку Авто сума на вкладці Головна та натисніть введення і все готове.

Як створити власну таблицю?

Перевірте як це працює!

  1. Виберіть комірку даних.
  2. На вкладці Головна виберіть команду Форматувати як таблицю.
  3. Виберіть стиль таблиці.
  4. У діалоговому вікні Форматування таблиці вкажіть діапазон осередків.
  5. Якщо таблиця містить заголовки, встановіть відповідний прапорець.
  6. Натисніть кнопку ОК.

Related Post

Як правильно підключити шлюзЯк правильно підключити шлюз

Як підключити головний шлюз? Комутатори Smart не підтримують маршрутизацію, тому необхідно встановити шлюз. Зайдіть на сторінку SYSTEM – System Info – System IP у веб-інтерфейсі комутатора, встановіть 172.31.48.1 як основний