Деталізацію можна отримати в салоні зв'язку Tele2 або в особистому кабінеті. В особистому кабінеті на сайті Tele2 та у додатку «Мій Tele2» послуга надається безкоштовно. Інформація надсилається на вашу електронну пошту. Ви зможете отримати деталізацію за останні 24 місяці.
Як замовити деталізацію в Tele2 в Особистому кабінеті?
Натисніть номер.
- Крок 2. Відкриється нова сторінка з детальною інформацією щодо вибраного абонентського номера. Натисніть пункт меню «Деталізація».
- Крок 3. У розділі «Деталізація» Виберіть період, за який необхідно сформувати деталізацію за абонентом. …
- Крок 4. Відкриється вікно "Заявка прийнята".
Як у додатку Теле2 переглянути деталізацію?
Для замовлення деталізації перейдіть до свого особистого кабінету абонента Теле2, отримайте тимчасовий пароль, потім зайдіть у вкладку «Витрати». Більш детальна інформація про послугу — у розділі Особистий кабінет Tele2 та деталізація рахунку.