Одна з найпоширеніших причин низької компресії у двигуні – Це закоксування поршневих кілець. Справа в тому, що при експлуатації двигуна в поршневих канавках неминуче накопичуються продукти деструкції масла і залишки палива, що не згоріли. Вони перетворюються там на тверді коксові відкладення.
Низька компресія в одному або кількох циліндрах, що виникає внаслідок неповного закриття клапанів, поломки клапанних пружин, тріщин у головці блоку двигуна, сильного зносу або залягання поршневих кілець, призводить до невпевненого пуску двигуна та плаваючих оборотів. Працювати та запускатися такому мотору непросто.
Компресію можна підняти двома способами – збільшити ступінь стиснення або зменшити протікання з камери згоряння. Подивимося, що буде у кожному випадку: у нашому розпорядженні стенд. Для початку зменшимо об'єм камери стискування. Найпростіше для цього прошліфувати нижню площину головки циліндрів.