Виявляється виникненням сторонніх звуків з боку підвіски, клацань у поворотах, мікровібрацій та торкання з ривками. Усувається лише заміною механізму. Варто відмітити що несправний ШРУС може призвести до поломки вузлів, що сполучаються, тому не варто відкладає його заміну надовго.
За допомогою ШРУС відбувається передача моменту, що крутить, на колеса. Відповідно, вихід цієї деталі з ладу призведе до того, що автомобіль не зможе продовжувати рух.
Внутрішній ШРУС не хрумтить, а постукує, коли автомобіль рухається рівною дорогою на прямих колесах. А ось характерні поскрипування та хрустки видає зовнішній шарнір. ШРУС хрумтить при повороті керма та при вивернутих колесах. Якщо ще й піддати газу з повернутими колесами, звук стане яскравішим і дзвінкішим.