Поки власник машини натискає газ, здавіть рукою повітряний патрубок, що йде до турбіни. Якщо після кількох утоплювань акселератора в підлогу потік повітря не почав розтискати ваш кулак – хана турбіні. Щоб остаточно переконатися, сміливо від'єднуйте патрубок. Побачите в ньому їсти олію — равлик свій віджив.
Турбіна вийшла з ладу, якщо:
- є відчуття, що зникла тяга (зменшилася потужність);
- при розгоні авто з вихлопної труби валить дим синього, чорного, білого кольору;
- при працюючому двигуні чути свист, шум, скрегіт;
- різко збільшилася витрата або є витік олії;
- часто падає тиск повітря та олії.
Головні ознаки поломки актуатора – сторонні шуми, свист турбіни при натисканні на педаль газу та вимкнення двигуна, зниження потужності наддуву. Зазвичай з ладу виходять електронні елементи, компоненти електричного двигуна, вузли приводної ланки, контролери.