Середня сума, яку ви сплачуєте за клік користувача за вашим оголошенням. Вона розраховується шляхом поділу загальної вартості кліків на їхню загальну кількість. Середня ціна за клік обчислюється на основі фактичної ціни за клік (реальної суми, яку ви заплатили за клік за оголошенням).
Максимальна ціна за клік – це максимальна сума, яку ви готові заплатити за натискання на оголошення. Як правило, рекламодавці платять менше. Остаточна сума, яку ви заплатите, називається фактичною ціною клік. Вартість натискання ніколи не перевищує встановлене вами значення максимальної ціни за клік.
CTR або показник клікабельності. Відсоток CTR розраховується за такою формулою: кількість кліків / кількість показів × 100%. Чим більше користувачів перейшло по оголошення після показу, тим вище CTR.
Яка ж нормальна "ціна кліка"? Це залежить від багатьох факторів. Наприклад, розмір аудиторії, ГЕО, інтереси і ще купа всього. Але нормальні цифри для кліка – Це 5-15 рублів.