Якщо у вас змінилися плани і доставка не потрібна, скасуйте замовлення в особистому кабінеті на сайті або в додатку.
- Праворуч від замовлення натисніть «Скасувати».
- Переконайтеся, що саме це замовлення не є актуальним, і знову натисніть «Скасувати».
- Виберіть причину та підтвердьте рішення. Після цього ми скасуємо замовлення.
Якщо ви скасуйте замовлення через 5 хвилин після виїзду кур'єра, вам доведеться сплатити помилковий виклик. Зміни можна вносити через особистий кабінет або по телефону, але треба буде узгодити їх із кур'єром.
Що робити при отриманні замовлення з післяплатою Відмова від посилки післяплатою регулюється ст. 26 Закону №2300-1 «Про захист прав споживачів». У ньому прописано, що покупець може анулювати свій замовлення будь-якої миті до його отримання та оплати.