Як у екселі зробити звіти

0 Comments 20:36

В Excel виберіть ВСТАВИТИ > Звіти > Звіти Power View. Порожній звіт Power View відображається у книзі як аркуш. В області Поля Power View натисніть стрілку поряд з полем Hosts, щоб розгорнути її, та виберіть місто.

Як у Excel зробити таблицю з автоматичним підрахунком результатів?

Використання функції "Автосума" для підсумовування чисел Якщо вам потрібно звести числа в стовпці або рядку, дозвольте Excel математичні обчислення за вас. Виберемо комірку поряд з числами, які ви хочете звести, натисніть кнопку Авто сума на вкладці Головна та натисніть введення і все готове.

Як створити звіт?

створення звіту за допомогою майстра звітів

  1. На вкладці Створення групи Звіти виберіть Майстер звітів.
  2. Дотримуйтесь вказівок на сторінках майстра звітів. На останній сторінці натисніть Готово. Попередній перегляд звіту дозволяє побачити, як він виглядатиме під час друку.

Related Post

Як зробити романтичний подарунок чоловіковіЯк зробити романтичний подарунок чоловікові

Який сюрприз можна зробити чоловікові своїми руками? В якості сюрпризу чоловікові можна: купити квитки на футбол; запросити друзів у гості для гри в карти; замовити столик у більярд; запросити чоловіка

Як правильно оформити навчальний проект учняЯк правильно оформити навчальний проект учня

Як правильно оформити шкільний проект? Правила оформлення проекту титульна сторінка; зміст; анотація; опис проекту та її результатів (стаття), куди входять: а) вступ, б) огляд літератури (якщо є), в) переважна більшість