Що потрібно, щоб стати хорошим керівником?
Отже, розбираємо акспекти, як стати добрим керівником.
- Розуміння всіх аспектів робочого процесу
- Організація сприятливих умов для роботи
- Грамотний підхід до організації праці
- Створення довірчої атмосфери для працівників
- Особиста відповідальність
- Захист інтересів колективу
- Ставлення до свого слова
Що має вміти гарний керівник?
Щоб бути ефективним, управлінцю потрібно розвивати навички уточнення вимог та аналізу завдань. Планувати роботу. Після збору вимог управлінець повинен скласти реалістичний план роботи з урахуванням кількості персоналу у підпорядкуванні, їхньої продуктивності, наявності ресурсів. Організувати роботу та вміти домовлятися.