Як стати адміністратором магазину п'ятірочка

0 Comments 00:50

Що входить до обов'язків адміністратора магазину Пятерочка?

взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами; ведення звітності та аналіз планових показників магазину; контроль замовлень, приймання, списання та термінів придатності товарів, планування товарних запасів та ротація; участь у локальних та планових інвентаризаціях.

Що входить до обов'язків адміністратора магазину?

Обов'язки: запобігання та вирішення конфліктних ситуацій у процесі обслуговування покупців; консультування покупців з питань, що стосуються діяльності магазину; участь у організації роботи персоналу (адаптувати, навчати стандартам роботи, розвивати навички продажу, складання графіків, табелів)

Related Post

Як побудувати будинок з цегли швидкоЯк побудувати будинок з цегли швидко

Як довго будувати будинок із цегли? У середньому будівництво стандартного одноповерхового будинку 100м2 займає 3,5 місяці, а двоповерхового будинку з цегли площею 150-160м2 займає 4,5 місяці., а саме: Фундамент –

Як правильно заповнити заяву на шенгенськуЯк правильно заповнити заяву на шенгенську

Як правильно заповнити анкету на шенгенську візу? Анкету можна заповнити онлайн або роздрукувати і вписати всі дані від руки, акуратним почерком, що читається, в ідеалі великими друкованими літерами. Для заповнення