Як робити таблиці?
У меню Вигляд виберіть Режим розмітки або Режим публікації. Клацніть у документі місце, куди ви бажаєте вставити таблицю. На вкладці Таблиця у групі Параметри таблиці натисніть кнопку Створити, після чого клацніть та перетягніть вказівник миші через потрібну кількість рядків та стовпців. Word вставить таблицю у документ.
Які існують способи створення таблиць?
Клацнути мишею по меню «Таблиця» – відкриється меню «Вставка таблиці». Активувати рядок «Вставити таблицю(цифра 2). Випливе вікно «Вставка таблиці», в якому потрібно виставити необхідну кількість стовпців та рядків (цифра 3). Натиснути «ОК» (цифра 4) та за секунду таблиця з'явиться на екрані монітора.