Як правильно скласти опис на пошті

0 Comments 06:30

Опис вкладення складається з 2-х ідентичних частин, одна половина описи вкладається в конверт, а друга віддається особисто до рук відправнику. Відправник зобов'язаний заповнити опис, вказати адресу відправника та адресу одержувача, далі перерахувати документи, цінні речі, які має намір переслати.

Як правильно скласти опис?

У будь-якому випадку, в описи обов'язково потрібно вказати:

  1. дані та реквізити одержувача: ПІБ підприємця, найменування компанії чи установи;
  2. дату оформлення описи;
  3. список документів, що передаються;
  4. повна назва кожного окремого документа;
  5. кількість примірників та сторінок кожного документа;

Що писати в описі?

Опис вкладення – це документ, який додається до листа, бандеролі чи посилці та визначає юридично значущі характеристики відправлення. У бланку опису вкладення формою 107 відправник вказує найменування предметів, що пересилаються, їх кількість та оголошену цінність.

Related Post

Як правильно ощадбанк або оао ощадбанкЯк правильно ощадбанк або оао ощадбанк

У серпні 2015 року повне найменування банку змінено з «Відкрите акціонерне товариство „Сбербанк Росії“» (ВАТ «Сбербанк Росії») на «Публічне акціонерне товариство „Сбербанк Росії“» (ПАТ «Сбербанк»). Як правильно писати назву Ощадбанку?