Опис вкладення складається з 2-х ідентичних частин, одна половина описи вкладається в конверт, а друга віддається особисто до рук відправнику. Відправник зобов'язаний заповнити опис, вказати адресу відправника та адресу одержувача, далі перерахувати документи, цінні речі, які має намір переслати.
Як правильно скласти опис?
У будь-якому випадку, в описи обов'язково потрібно вказати:
- дані та реквізити одержувача: ПІБ підприємця, найменування компанії чи установи;
- дату оформлення описи;
- список документів, що передаються;
- повна назва кожного окремого документа;
- кількість примірників та сторінок кожного документа;
Що писати в описі?
Опис вкладення – це документ, який додається до листа, бандеролі чи посилці та визначає юридично значущі характеристики відправлення. У бланку опису вкладення формою 107 відправник вказує найменування предметів, що пересилаються, їх кількість та оголошену цінність.