Найнадійніший спосіб – написати заяву у відділення банку, де вказати свої дані за рахунком, причину скасування переказу, довести факт здійснення помилки, додати копію чека за його наявності. Якщо при перерахунку було зазначено неправильні реквізити, то гроші автоматично повернуть власнику.
Найшвидший спосіб повернення коштів – дзвінок на «гарячу лінію» Ощадбанку (8800555 5550). По телефону ви повідомляєте про помилку і просите анулювати переказ або платіж за послугу. Потім потрібно звернутися до філії та залишити заяву керівництву.
Як тільки гроші надійшли на рахунок іншої людини або компанії, ваш банк не зможе їх звідти забрати. Можна спробувати зв'язатися з одержувачем та переконати його повернути вам переказану суму добровільно. Якщо він не погодиться, ви можете подати на нього до суду.
Головний крок – звернутися до вашого банку, розповісти про те, що сталося, і залишити заявку на повернення коштів на рахунок відправника. Це можна зробити як по телефону, так і онлайн у чаті з банком. Якщо вам прийшла підозріла СМС нібито від банку, то про це також варто повідомити співробітників банку.