Як порахувати охоплення реклами?

0 Comments 03:29

Як порахувати охоплення аудиторії Приклад: рекламне оголошення переглянули 1 000 унікальних користувачів, в налаштуваннях реклами ми задали показ реклами на 1 200 осіб. Вважаємо: 1000 осіб / 1200 осіб * 100% = 83%. Це означає, що фактичне охоплення склало 83% — непоганий показник для рекламної кампанії.

Щоб розрахувати відсоток охоплення цільової аудиторії, необхідно розділити охоплення цільової аудиторії у певному регіоні на чисельність населення цього регіону.

Охоплення публікації = число фоловерів групи + число фоловерів всіх репостилих. Число фоловерів потрібно враховувати саме на момент публікації, а чи не на момент підрахунку.

Рекламне охоплення – це розрахункова кількість користувачів, які виконали вхід в обліковий запис і знаходяться в потрібному вам регіоні. Ці цифри допоможуть вам зрозуміти, на яку аудиторію ви можете розраховувати при націленні на ту чи іншу область.

Related Post

Як зняти пильник амортизатораЯк зняти пильник амортизатора

Як замінити пильовик на амортизаторі? Вдавивши шток амортизатора і утримуючи його однією рукою, знімаємо старий рваний пильовик і одягаємо новий. Щоб дістатися штока, доведеться просовувати руки крізь гілки пружини, що

Видати лідії чи лідію як правильноВидати лідії чи лідію як правильно

Як правильно написати кому Лідії чи Лідії? Жіночі імена на -ия мають у давальному відмінку закінчення -і. Правильно: (кому?) Юлії, Наталії, Вікторії, Марії, Лідії, Ксенії тощо. Як схиляти ім'я Лідія?

Як зрозуміти що листкове тісто готове?Як зрозуміти що листкове тісто готове?

Вироби з листкового тіста готові, коли вони набувають характерного золотистого відтінку і сильно збільшуються в розмірах. Якщо тісто все ще бліде, а розмір залишився тим самим, тоді випічка ще не