Як порахувати ціну за результат?

0 Comments 02:25

Розрахувати ціну кліка можна за такою формулою:

  1. СРС = СРМ / (1000 * CTR),
  2. де СРС – вартість за клік;
  3. СРМ – вартість показу;
  4. CTR — співвідношення кліків щодо показів.

Необхідно поділити суму всіх коштів, витрачених на залучення клієнтів за певний період часу на кількість залучених за цей час клієнтів. Наприклад, якщо компанія витратила на рекламу $200 за місяць і залучила 20 нових клієнтів, то вартість залучення клієнта становитиме $10.00.

Середня сума, яку ви сплачуєте за клік користувача за вашим оголошенням. Вона розраховується шляхом поділу загального вартості кліків на їхню загальну кількість. Середня ціна за клік обчислюється на основі фактичної ціни за клік (реальної суми, яку ви заплатили за клік за оголошенням).

Related Post

Як можна продовжити замовлення на вайлдберрізЯк можна продовжити замовлення на вайлдберріз

Якщо коротко, то у пункті видачі чи постаматі зберігання замовлення продовжити не можна.24 серп. 2022 р. Скільки днів може лежати замовлення на Вайлдберріз? Тепер покупець має всього тиждень, щоб забрати

Клемники wago 221 як користуватисяКлемники wago 221 як користуватися

Як використовувати клеми Wago? Робота з клемами Wago не потребує додаткового інструменту. Після зачистки провід просто вставляється в клемник і фіксується у ньому. А головне – вони дозволяють надійно з'єднувати

Як зробити дублікатор ключа домофонуЯк зробити дублікатор ключа домофону

Як зробити дублікат магнітного ключа від під'їзду? Зверніться за новим ключем до керуючої компанії, яка обслуговує ваш будинок. У компанії, що управляє, як правило, є дублікати ключів від домофона. Попросіть