Розрахувати ціну кліка можна за такою формулою:
- СРС = СРМ / (1000 * CTR),
- де СРС – вартість за клік;
- СРМ – вартість показу;
- CTR — співвідношення кліків щодо показів.
Необхідно поділити суму всіх коштів, витрачених на залучення клієнтів за певний період часу на кількість залучених за цей час клієнтів. Наприклад, якщо компанія витратила на рекламу $200 за місяць і залучила 20 нових клієнтів, то вартість залучення клієнта становитиме $10.00.
Середня сума, яку ви сплачуєте за клік користувача за вашим оголошенням. Вона розраховується шляхом поділу загального вартості кліків на їхню загальну кількість. Середня ціна за клік обчислюється на основі фактичної ціни за клік (реальної суми, яку ви заплатили за клік за оголошенням).