Декілька порад:
- Використовуйте якісний папір або листівки із зображенням, яке представляє ваш бренд;
- Звертайтесь до клієнту по імені;
- Скажіть «Дякую»;
- Згадайте щось із листування або частини замовлення, щоб клієнт розумів, що текст писався особисто йому;
- Підпишіться.
Зразковий ланцюжок може виглядати так:
- подяка за покупку та деталі замовлення;
- рекомендації щодо експлуатації товару;
- пропозиція залишити відгук;
- запрошення до соцмережі;
- пропозиція брати участь у реферальній програмі.
06-Dec-2021
Подяка може виражатися трьома способами: У вигляді паперового листа подяки, підписаного «живою» підписом одного з керівників, що передається клієнту особисто або відправляється у вигляді скана електронною поштою).