Як писати pr статтю

0 Comments 02:33

Як написати піар-текст?

Унікальні риси PR-текстів Якщо, звичайно, не йдеться про чорний піар. У читача не повинні виникати негативні емоції, навіть у незначній кількості. Тільки зрозуміла мова. Ніхто не закликає використовувати примітивну лексику, щоб охопити якнайбільшу аудиторію читачів.

Що таке PR статті?

Public Relations (зв'язки з громадськістю) – це процес формування певного іміджу у конкретних соціальних групах. Імідж може формуватися для товару, послуги, компанії, персоналії тощо. Відповідно, PR (іміджеві) тексти – це інструмент формування конкретного образу (іміджу) у читачів.Похожі

Related Post

Де завжди ставиться кома?Де завжди ставиться кома?

Коми завжди ставляться між однорідними членами речення. Однорідні члени речення відповідають на те саме питання і несуть однакову синтаксичну функцію. Вони можуть з'єднуватись союзами або обходитися без них. Кома потрібна