Відповідно, при підписанні документів працівнику слід зазначати посаду, яку він займає згідно з укладеним трудовим договором – "заступник директора". Насправді під час підписання документів нерідко використовується формулювання "виконуючий обов'язкиперед зазначенням посади.
Правильно: в. о. генерального директора (але: врио – тимчасово виконуючий обов'язки).
Абревіатуру (скорочене найменування) від виразу «виконуючий обов'язки» правильно писати двома літерами з точками без пробілу: і. о., або в одне слово вріо (маючи на увазі «тимчасово виконуючий обов'язки»). Те чи інше пишеться згідно з правилами ведення ділової документації.
Правильно: в. о. начальника відділу (у цьому словосполученні головне слово обов'язки вимагає від залежного слова начальник форми родового відмінка: виконуючий обов'язки – Кого? – начальника відділу).