Натисніть Start кнопку "Пуск", а потім виберіть Установки > пристрої> принтери & сканери. В розділі Додати принтери та сканери виберіть Додати принтер чи сканер. Виберіть потрібний принтер та натисніть кнопку Додати пристрій. Якщо потрібний принтер не відображається, виберіть потрібний принтер відсутня у списку.
Як додати принтер до списку пристроїв?
Натисніть кнопку "Пуск", а потім виберіть Установки > " Пристрої> принтери & сканери > додати принтер або сканер". Зачекайте, поки комп'ютер знайде принтери, що знаходяться поруч. Потім виберіть потрібний. принтер та натисніть кнопку Додати пристрій.
Як підключити принтер, якщо його немає у списку?
Якщо принтера немає у списку, клацніть Центр оновлення Windows, а потім зачекайте, поки Windows перевірить наявність додаткових драйверів. Якщо немає доступних драйверів, але у вас є інсталяційний компакт-диск, натисніть кнопку Встановити з диска, а потім перейдіть до папки, в якій знаходиться драйвер принтера.