Фірмовий патерн не повинен бути нав'язливим і навмисне яскравим. Чудернацькі повторювані елементи викликають відторгнення і бажання якнайшвидше перевести погляд на більш спокійне тло. Ретельно продумуйте концепцію дизайну та кольорову гаму.
pattern – «шаблон, зразок») – це система передбачувано повторюваних елементів, які створюють єдину структуру. У графічному дизайні патерн – це візерунок, що містить у собі повторювані фігури, і це повторення слідує певним правилам.
У графічному дизайні ці елементи потрібні для створення фірмового стиль, логотипи. Ілюстрації застосовують як бекграунд. Патерни набули повсюдного поширення в інтер'єрах та дизайні речей. Їх можна побачити на меблях, шпалерах, кераміці, текстилі.