Для отримання послуги авторизуйтесь або зареєструйтесь. Авторизуватись на порталі та перейти по кнопці «Замовити послугу онлайн». Заповнити заявку та підписати її ЕЦП (електронним цифровим підписом) або за допомогою смс-паролю (обов'язково мати реєстрацію на базі мобільних громадян).
Для подачі заяви необхідно авторизуватись на порталі eGov.kz та мати електронний цифровий підпис. Після виконання входу необхідно натиснути в правому верхньому кутку кнопку зі списком, вибрати «Електронні звернення» та «Замовити послугу онлайн».
Як дізнатися схвалили АСД чи ні Увійти до розділу «Історія отриманих послуг» у своєму Особистому кабінеті на Порталі електронного уряду та ознайомитися з повідомленням про обробку заявки Або ж зателефонувати на безкоштовний номер (111) єдиного контакт-центру
Ось деякі папери, які потрібні для оформлення АСД:
- що підтверджують статус заявника та членів сім'ї;
- про встановлення інвалідності;
- про народження дітей, усиновлення, встановлення опіки;
- про реєстрацію або розірвання шлюбу, аліменти або заборгованість з їх виплати;