Як прописати title та вплинути на ранжування:
- Пропишіть тайтли для кожної сторінки сайту. …
- Заголовок має бути прописаний у HTML коді сторінки лише всередині блоку HEAD і лише один раз.
- Дотримуйтесь унікальності кожного заголовка – вони не повинні повторюватися.
Правила підготовки Title:
- тег не перевищує встановленої кількості символів – 70-80;
- кожної сторінки створюється власний тег;
- домен обліковується автоматично, окремо прописувати у тезі не потрібно;
- використовуються ключові слова;
- не рекомендується вживати одне слово кілька разів.
Aug 16, 2018
Часто використовуваний розмір Title у Google становить 30-70 символів. Оптимальною довжиною Title, що дозволяє ефективно використовувати ключові фрази та додатковий текст, можна вважати 70-80 символів. Більшість CMS дозволяє прописувати мета теги у блоці <head>, використовуючи панель адміністратора.