Покупець реєструється у програмі лояльності. Здійснення покупки фіксується, частина витрачених грошей повертається на особистий рахунок покупця. Таким чином, сума накопичується, і її можна вивести, поповнити телефон або зробити інші подібні дії.
Нараховується за купівлю товарів та послуг, за використання картки банку. Нараховуються на залишок власних коштів на рахунку в банку (на карті) – чим більше залишок, тим більший відсоток отримуєте. Нараховується за будь-які витрачені суми, але є ліміт.
Повернути частину коштів за покупки можна за допомогою спеціальних сервісів та карток. Магазин домовляється з кешбек-Сервісом або банком про співпрацю, в рамках якого вони «постачатимуть» магазину покупців. За цю послугу магазин дає посереднику відсоток від покупок, здійснених за допомогою кешбека.
Чек, що дозволяє отримати повернення 1% від суми покупки, повинен містити матричний штрих-код (QR-код) з фіскальною відміткою, виданий з віртуальних кас або онлайн-ККМ. Крім того, в чеку на купівлю має бути зазначений список куплених товарів.