Клацніть правою кнопкою миші файл або папку та виберіть «Властивості». На вкладці «Безпека» виберіть активний обліковий запис користувача (або обліковий запис, для якого потрібно заблокувати дозволи). Натисніть кнопку Змінити. Зніміть прапорець «Повний доступ» та «Змінити» у категорії «Дозволити».3 груд. 2019 р.
Як зробити так, щоб папку не можна було видалити?
У списку вибираємо пункт «Для цієї папки, її підпапок та файлів». У нижньому вікні тиснемо посилання «Відображення додаткових дозволів». У списку «Додаткові дозволи:» знімаємо всі встановлені галочки, та ставимо нові навпроти пунктів «Вилучення підпапок та файлів» та «Вилучення», і натискаємо кнопку «ОК».
Як прибрати папки з робочого столу, не видаляючи їх?
Добридень. Натисніть кнопку Пуск, Параметри, Персоналізація, Теми, Параметри піктограм робочого стола. Заберіть цю галочку.