Однак саме Заява, яким Ви приймаєте спадщина, може бути складено будь-яким нотаріусом, незалежно від місця постійного проживання померлого. Після його оформлення таке Заява подається (особисто, кур'єром або надсилається поштою) нотаріусу, який безпосередньо заводитиме спадкову справу.
Що потрібно, щоб написати заяву на вступ у спадок?
Які потрібні документи при поданні заяви на спадщина?
- паспорт спадкоємця;
- документ, що підтверджує родинний зв'язок чи заповіт;
- свідоцтво про смерть спадкодавця;
- паспорт спадкодавця;
- квитанція про оплату державного мита.
Як оформити спадщину у воєнний час?
Під час дії воєнного стану законодавець надав можливість звернутися до будь-якого нотаріуса на території України для порушення спадкової справи, без територіальної прив'язки до останнього місця проживання померлого.