Тобто, якщо на моніторі із частотою 120 Гц йде гра на 60 fps, то кожне зображення буде показано двічі поспіль. Якщо співвідношення зворотне, і частота монітора менше FPS Ігри, то зайві кадри будуть скасовуватися у випадковому порядку, наприклад, кожен третій чи кожен другий.
Існує одна істотна ремарка – якщо монітор здатний працювати на частоті 144 Гц, то й комп'ютер має видавати мінімум 144 FPS (Frame Per Second (англ.) – кадр в секунду). Буде тільки краще, якщо вище, щоб в іграх під час просідання FPS кількість кадрів не падала нижче 144, Т.
Частота оновлення безпосередньо впливає на плавність елементів, що відображаються на екрані. Якщо ви маєте потужний комп'ютер, то монітор повинен відповідати «залізу», маючи частоту оновлення від 120 Гц, 144 Гц та 240 Гц. Такі параметри є оптимальними для геймерів, оскільки забезпечують високу плавність геймплей.