5Post доставить посилку в постамат і надішле вам SMS-повідомлення. Приходьте до супермаркету, коли отримаєте сповіщення про прибуття товару. Знайдіть постамат та введіть на екрані цифровий код, який надійшов у SMS-повідомленні.
Дізнатись статус посилки можна на сайті служби доставки 5post, а також за допомогою нашого сервісу Посилання. Щоб відстежити посилку за номером замовлення допишіть "@fivepost", наприклад, "123213@fivepost".
7 днів Термін зберігання замовлення у постаматі чи пункті самовивезення 5post – 7 днів.
В меню постамата оберіть опцію «отримання замовлень»; Введіть код отримання, який був надісланий вам на телефон та на e-mail; Оплатіть замовлення готівкою або банківською карткою, якщо воно не було сплачено раніше; Стрілка на екрані постамата вкаже напрямок, яким відкриється осередок з вашим замовленням.