Як відповідати на заперечення клієнтів. Основні правила
- Прагніть не продати, а вирішити проблему клієнта. …
- Не сприймайте заперечення негативно. …
- Уважно читайте та слухайте аргументи клієнта. …
- Показуйте, що сумніви та обмеження клієнта нормальні, у них немає нічого соромного чи дивного.
Етапи роботи з запереченнями Не треба перебивати, поспішати скоріше продати – це ви ще встигнете. Вислухали – осмисліть та зрозумійте. Зламайте систему: нехай клієнт вважає вас не бездушною машиною, для якої головне – план продажів, а живої людини, здатної зрозуміти її. Зрозуміли – поговоріть з ним.
Головне про роботу з запереченнями в 4 пунктах Під час діалогу постійно наголошуйте, що вигода покупця турбує вас не менше, ніж його самого. Перш ніж наводити контраргументи, переконайтеся, що заперечення є істинним. Не соромтеся ставити запитання, щоб зрозуміти справжню причину заперечень.