Як боротися із запереченнями у продажах?

0 Comments 08:11

Як відповідати на заперечення клієнтів. Основні правила

  1. Прагніть не продати, а вирішити проблему клієнта. …
  2. Не сприймайте заперечення негативно. …
  3. Уважно читайте та слухайте аргументи клієнта. …
  4. Показуйте, що сумніви та обмеження клієнта нормальні, у них немає нічого соромного чи дивного.

Етапи роботи з запереченнями Не треба перебивати, поспішати скоріше продати – це ви ще встигнете. Вислухали – осмисліть та зрозумійте. Зламайте систему: нехай клієнт вважає вас не бездушною машиною, для якої головне – план продажів, а живої людини, здатної зрозуміти її. Зрозуміли – поговоріть з ним.

Головне про роботу з запереченнями в 4 пунктах Під час діалогу постійно наголошуйте, що вигода покупця турбує вас не менше, ніж його самого. Перш ніж наводити контраргументи, переконайтеся, що заперечення є істинним. Не соромтеся ставити запитання, щоб зрозуміти справжню причину заперечень.

Related Post

Навіщо потрібно посаг нареченої?Навіщо потрібно посаг нареченої?

Тому в посаг дарують найнеобхідніші речі, щоб молодята змогли облаштувати побут у перші роки спільного життя. Раніше неможливо було купити необхідні речі, тож для молодої родини готували все заздалегідь та

Як можна зробити компрес, що зігріваєЯк можна зробити компрес, що зігріває

Гарячий компрес роблять з тканини, складеної в кілька шарів і змоченою гарячою водою (50-60 ° C), поверх якої накладають клейонку і накривають вовняною тканиною. Кожні 5-10 хвилин компрес змінюють. Гарячі