Є кілька методів оцінки:
- відсоток досягнення цілей рекламної кампанії;
- порівняння прогнозних значень фінансових показників без використання реклами та фактичних результатів після проведення кампанії;
- порівняння фінансових показників із конкурентними;
- визначення частки рекламних витрат у загальному прибутку підприємства.
14-Feb-2022
Формула виглядає так:
- ефективність = (прибуток після проведення кампанії – Прибуток до її проведення) / вартість кампанії …
- ефективність = (прибуток після реклами – Прибуток до) / бюджет, витрачений на рекламу …
- ефективність = показник після РК – показник до РК
Ефективність рекламної кампанії можна виявити у співвідношенні показників прибутку бізнесу до її запуску та після, за вирахуванням вкладених у рекламу витрат (ROI). Тому, за фактом, легше оцінити результативність конкретного каналу, якщо протягом обраного періоду задіяти лише його.