Як аналізувати результати рекламної кампанії?

0 Comments 04:25

Є кілька методів оцінки:

  1. відсоток досягнення цілей рекламної кампанії;
  2. порівняння прогнозних значень фінансових показників без використання реклами та фактичних результатів після проведення кампанії;
  3. порівняння фінансових показників із конкурентними;
  4. визначення частки рекламних витрат у загальному прибутку підприємства.

14-Feb-2022

Формула виглядає так:

  1. ефективність = (прибуток після проведення кампанії – Прибуток до її проведення) / вартість кампанії
  2. ефективність = (прибуток після реклами – Прибуток до) / бюджет, витрачений на рекламу …
  3. ефективність = показник після РК – показник до РК

Ефективність рекламної кампанії можна виявити у співвідношенні показників прибутку бізнесу до її запуску та після, за вирахуванням вкладених у рекламу витрат (ROI). Тому, за фактом, легше оцінити результативність конкретного каналу, якщо протягом обраного періоду задіяти лише його.

Related Post

Як підключити реле водяного насосуЯк підключити реле водяного насосу

Чому реле тиску не вимикає насос? Найчастіше причиною цього стають проблеми із реле тиску. Підгоряння та «залипання» контактів у реле тиску. Щоб переконатися в цьому, необхідно відключити насос від джерела

Як підключити стару приставку денді до нового телевізораЯк підключити стару приставку денді до нового телевізора

Якщо ж потрібно підключити стару Денді до старого телевізору, то знадобиться тільки AV-кабель. Перед тим як підключити приставку, необхідно телевізор перевести на відповідний відеовхід. Залежно від моделі це може бути