У чому різниця охоплень та переглядів?

0 Comments 09:29

Охоплення (reach) — кількість людей, які бачили одиницю контенту (пост, історію, рекламне оголошення) у вашому обліковому записі. При підрахунку охоплень враховуються лише унікальні перегляди — тобто повторні дії одного й того ж користувача не враховуються. Покази/перегляди (impressions) — сума всіх переглядів контенту.Jan 7, 2022

Перегляди Сторінки — це кількість переглядів її профілю людьми, що як увійшли, так і не увійшли на Facebook. Охоплення — це кількість людей, які бачили будь-який контент із вашої Сторінки або про неї. Ця метрика є приблизною.

Що таке охоплення і чим він відрізняється від переглядів більше показник охоплення, тим більше трафіку ви отримаєте та більше користувачів дізнаються про вас. Перегляди — сумарна кількість показів з урахуванням повторних, навіть якщо людина переглянула одну посаду кілька разів. А охоплення вважає лише індивідуальні перегляди.

Покази – це кількість переглядів користувачами вашого поста. До цього числа входять як ваші передплатники, так і ті, хто побачив публікацію в рекомендованому або перейшов із пошуку. Користувач може переглянути пост або історію кілька разів, тому показник показів завжди більше, ніж показник охоплення.

Related Post

Де буде салют у Ново Переділкіному?Де буде салют у Ново Переділкіному?

8 точок запуску міських феєрверків: ЦАО, вул. Москви-річки, р-н Друкарі, навпроти вул. Гур'янова, буд. Парк Горького – вулиця Кримський Вал, володіння 9. Спорткомплекс «Лужники» — Лужнецька набережна Московський міський сад

Як розцінити монтаж огорож з нержавіючої сталіЯк розцінити монтаж огорож з нержавіючої сталі

Скільки коштує установка перил? Переваги звернутися до нас? Види перил Од. вимірювання Вартість Послуги: Монтаж перил з нержавіючої сталі погонний метр від 1000 руб. Монтаж перил із нержавіючої сталі зі

Як почати говорити компліменти?Як почати говорити компліменти?

Персоналізуйте комплімент. Не говоріть загальні фрази типу «цей светр тобі йде», краще «цей светр відмінно підкреслює колір твоїх очей». Хваліть людину, а не неживі предмети. Наприклад, "ти зробив хорошу презентацію"