Концепція Рекламаце використання мультимедійних методів для просування діяльності, послуг або продуктів з метою переконання потенційних споживачів. Пропаганда – вплив на людей шляхом зміни їхнього сприйняття певних продуктів, послуг і навіть переконань.Apr 18, 2019
Метою PR , На думку С. Блека, є досягнення згоди. У той час як мета пропаганди – Формування руху. Методи PR припускають повну відкритість, тоді як пропаганда за необхідності вдається до приховання фактів.
Пропаганда (пропагандистська реклама) – реклама, що використовується для підтримки думки рекламодавця, відносно важливою для суспільства і спірної суспільної проблеми. Термін пропаганда походить від латинського «вчення, яке підлягає поширенню».
На відміну від звичайних способів подання інформації пропаганда є навмисною і наголошує на маніпулювання для досягнення заздалегідь поставленої мети, при цьому початкова мета пропаганди зазвичай не приховується.