На відміну від червоних серафимів херувими зображуються в іконографії, як правило, блакитним кольором. Водночас Йосип Флавій категорично відмовляється пояснити, як давні євреї зображували херувимів у Храмі.
До речі, в іконописних канонах дозволяється зображати лише п'ять ангелів. У війська Господнього сувора ієрархія. Дев'ять чинів, розбитих на три лики: верхній (серафими, херувими і престоли), середній (панування, сили, влади) та нижній (початки, архангели та ангели).
У своєму творі «Про небесну ієрархію» він пише, що серафими перебувають у постійному русі навколо божественного і осяють все навколо жаром від своєї швидкості і нескінченності польоту, здатні піднімати і уподібнювати собі нижчих істот, спалахуючи їхні серця, а також очищати їх «подібно до блискавки і всепожираючого вогню».
У Книзі пророка Єзекіїля описуються херувими, і вони виглядають не менш дивно: істот є крила і чотири особи — людини, тільця, лева, орла, які дивляться на чотири сторони. Але найдивовижніші істоти – це престоли, вони ж офаніми. Богослови описують їх як ангелів, які охороняють Божий престол.