У чому полягає суть концепції соціально-етичного маркетингу?

0 Comments 03:10

призводять до необхідності враховувати їх у діяльності компанії. Сутність концепції соціально-етичність маркетингу у тому, що організації створюють цінності для споживачів такими способами, які підвищують рівень життя не лише їхніх клієнтів, а й усього суспільства.20-Jul-2018

Концепція соціально-етичного маркетингу – це одна з концепцій маркетингу , згідно з якою при вибудовуванні рекламної кампанії йде перенесення акценту з самого товару та його виробництва на задоволення потреб споживача, етичність та соціальну користь.

Концепція маркетингу – Це система виробничих можливостей і цілей, рекламних методів, етичних поглядів, спрямованих на задоволення потреб споживачів.

Одна з концепцій маркетингу (концепція соціально-етичного маркетингу) проголошує своїм принципом досягнення цілей організації та її здатність забезпечити споживчу задоволеність та довготривале благополуччя та споживача та суспільства в цілому.

Related Post

Де шукати золото?Де шукати золото?

Золото зазвичай осідає в областях низького тиску, на внутрішніх вигинах струмків і річок, за великими валунами та в подібних областях, у невеликих кишенях з повільним перебігом води. Це ті місця,