Менеджер по роботі з блогерами – це «місток» між брендами та лідерами думок. Вони в курсі трендів YouTube, Instagram та TikTok, миттєво обчислюють накручені акаунти, легко домовляються та вирішують спірні питання. Їхнє головне завдання — організувати рекламу бренду в блозі так, щоб усі залишилися задоволеними.
Суть роботи менеджера блогера Це помічник, завдання якого – представляти інтереси блогера скрізь, де це знадобиться, перед фізичними чи юридичними лицами. На якому майданчику відбуваються всі дії – не має значення, це може бути Instagram*, YouTube, TikTok або ще якісь платформи.
Інстаграм–менеджер (менеджер Інстаграм) — це спеціаліст, який займається веденням та просуванням акаунтів у соціальній мережі Instagram: розробляє контент-план і готує контент, взаємодіє з аудиторією, налаштовує рекламу, що таргетує.
Блогер – це інтернет-користувач, який веде власний канал, сайт чи сторінку. Для своїх передплатників він є лідером думок у певній сфері. Ви можете вибрати одну з двох стратегій заробітку на блозі: просувати власний бізнес через обліковий запис або зробити бізнесом сам блог.