За допомогою груп користувачів можна створювати команди для керування окремими адресами або групами адрес. У групу користувачів можна поєднати тих, кому потрібен однаковий рівень доступу до певних адрес. Створювати групи користувачів можуть будь-які учасники організації.
Функція управління групами дозволяє централізовано налаштувати доступ до різних розділів облікового запису та застосувати ці налаштування до будь-якого числа користувачів. Використання груп виправдано, якщо у вашому обліковому записі багато користувачівмають однакові або дуже схожі права доступу.
Сенс об'єднання користувачів у групи виникає саме з необхідності надавати права доступу до файлів і папок різним користувачам системи. Так як користувачів може бути не два і не три, а більше, було ухвалено рішення створити групи користувачів та надавати права ім.
Створення групи користувачів
- Відкрийте консоль керування MMC.
- У лівій області виберіть пункт Локальні користувачі і групи. …
- Двічі клацніть папку Групи.
- У меню Дія виберіть команду Створити групу.
- Введіть ім'я та опис групи.
- Натисніть кнопку Додати та введіть ім'я облікового запису користувача.