AmoCRM – система управління взаємовідносинами з клієнтами, що дозволяє автоматизувати продаж та організувати роботу відділу маркетингу всередині невеликого підприємства.
amoCRM підійде бізнесу із системним циклом продажів та зрозумілими етапами доведення клієнта до покупки. Система може систематизувати роботу компаній з великим та розгалуженим відділом продажів. Добре підійде для компаній B2B та В2С ринку, зі спеціалістами на віддаленні.
CRM–система — це програма, яка дозволяє зберігати інформацію про клієнтів та взаємодії з кожним із них. Система збирає дані в одному місці, завдяки чому ліди не губляться: менеджер отримує завдання працювати з тим чи іншим покупцем, а не забуває про нього.
В основі терміна «CRM–система» лежить англійське словосполучення «Customer Relationship Management», що означає управління відносинами з клієнтами. Це програмне забезпечення, призначене для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами).