Маржа показує різницю між виручкою та витратами на змінні витрати. Вона виявляється у рублях і дозволяє побачити, яка сума залишається в компанії після продажу товару чи послуги з відрахуванням витрат. Виручка – це сума, яку одержують при продажі.07-Oct-2021
Простими словами маржа у торгівлі – це різниця між собівартістю товару (вартістю його виготовлення або закупівельною вартістю) та його кінцевою (відпускною) ціною. Т. е. це певний показник ефективності економічної діяльності конкретно взятої компанії або підприємця.
Маржа (англ. Margin від фр. Marge – різниця; перевага) – термін, що застосовується в торговій, біржовій, страховій та банківській практиці для позначення різниці між цінами товарів, курсами цінних паперів, процентними ставками та іншими показниками.
Маржа — це різниця між собівартістю товару та ціною, за якою продають товар. У собівартість входять всі видатки виробництво, закупівлю, упаковку і логістику товару, зокрема витрати на сировину, газ, світло і зарплату сотрудников.