ШРУС і ТРИПОІД – одна з найсерйозніших деталей ходової. Від його роботи залежить безпека і, звичайно, можливість автомобіля пересуватися. Саме він є сполучною ланкою між колесами та приводом. Найбільше навантаження шрус використовує при поворотах або на нерівностях.
Зовні трипоїди від кулькових ШРУСів практично не відрізняються. Вони є гранати з трьома канавками, однак є суттєве конструктивне відмінність: замість сепаратора з кульками тут встановлений тришип, на шипах яких крутяться три ролики на голчастих підшипниках.
EFELE MG-251. EFELE MG-251 – відмінне пластичне мастило російського виробництва для обслуговування трипідних ШРУСів. Основу матеріалу становить мінеральна олія, загущена полісечовиною. Діапазон робочих температур від –20 до +180 °C.
Трипод (Тришип, трипоїд) – це частина внутрішнього шрусу. Очевидно, назва пов'язана з кількістю робочих елементів, їх три. Шарнір Трипод використовується як внутрішній шарнір приводного валу в більшості автомобілів.