Загалом у світі до кінця 2021 року налічується близько 3 млрд комп'ютерних гравців, що на 5,3% більше у порівнянні з 2020-м, з них 55% проживають у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, куди входять Індія та КитайКористувачі цих країн виявляли найбільшу активність у комп'ютерних іграх.Jun 1, 2022
Обсяг ринку відеоігор вже випереджає кіно та книжкову індустрію і в майбутньому обжене ринок телебачення. «За нашими даними, у Росії налічується понад 80 мільйонів геймерів, частина з яких молодша за 18 років.
Незважаючи на те, що за статистикою на 2015 рік 48% жінок США грають у комп'ютерні ігри, їх лише 6 % зараховують себе до геймерам, в той час, як серед чоловіків ця частка становить 15%. Серед людей віком від 18 до 29 років ця частка вища і становить 9 % для жінок та 33% для чоловіків.
Перша п'ятірка:
- Китай – $34,4 млрд;
- США – $31,5 млрд;
- Японія – $17,5 млрд;
- Корея – $5,7 млрд;
- Німеччина – $4,9 млрд.
Mar 28, 2019