CPA–мережа — майданчик, де зустрічаються рекламодавець, тобто продавець, і веб-майстер, тобто партнер. CPA – Скорочення від Cost Per Action, тобто «оплата за дію». Рекламодавці-компанії надають послуги чи продають товари, а веб-майстри наводять продавцям людей, тобто рекламують їх.
CPA–мережа розміщує пропозицію на своєму сервісі, шукає відповідного партнера та передає йому дані для реклами. Крім цього посередник аналізує роботу партнерів, стежить, наскільки якісний трафік (тобто реальний клієнт та його цільова дія), відсіює шахраїв та несумлінних підрядників.
CPA–партнерка – це сайт-посередник, який дозволяє власникам сайтів (вебмайстрам) отримувати додатковий дохід, а рекламодавцям (партнерам) збільшувати свої продажі за допомогою інструментів партнерського маркетингу.