Маркетинг починається з виявлення потреби
- Проведіть дослідження перед запуском …
- Дізнайтеся, що людям потрібно, а не чого вони хочуть.
- Дозвольте конкурентам довести безперспективність ідей.
- Сегментація продуктів – немає рішення для всіх …
- Чому важливо залишатися безкомпромісним
Розробка стартапа: етапи та їх специфіка
- Етап 1. Обговорення ідеї Звичайна команда …
- Етап 2. Деталізація, технічне завдання Звичайна команда …
- Етап 3. Підбір команди Звичайна команда …
- Етап 4. Розробка MVP (мінімального життєздатного продукту) Звичайна команда …
- Етап 5. Рекламна кампанія Звичайна команда
Як і будь-який інший проект, стартап починається з ідеї. І, що примітно, ця ідея не обов'язково має бути геніальною. Буває достатньо створити рішення, що виграє на фоні існуючих аналогів. Але як реалізувати ідею та створити продукт, привабливий для споживача та інвесторів?