Як і за що платить Тікток?

0 Comments 00:13

Тіктокер, який набрав 10 000 передплатників, має можливість брати замовлення на рекламу. Вартість рекламної інтеграції у тиктокера з аудиторією 40 тис. користувачів досягає 1 000 рублів, відкрита реклама – дві тисячі, розміщення посилання – тисячу рублів. Так, за 10 оглядових роликів можна отримати 10 тис.

Тому свою сторінку на цій платформі монетизувати досить легко, просто потрібно знати, як зробити це правильно. У ТікТоці відсутня офіційна партнерська програма, як у YouTube. Платформа не буде платити гроші за перегляди.

Це чудово, але для того, щоб монетизувати TikTok за допомогою цього методу, відповідним творцям потрібна абсолютно шалена кількість переглядів. Середній акаунт TikTok заробляє 2 центи за 1 000 переглядів. Це означає, що за 1 000 000 переглядів одного відеоролика на TikTok ви заробите лише 20 доларів.

Середній канал з 10 000 фоловерів і понад 100 000 переглядів може просити від 300 рублів за інтеграцію, а мільйони роблять рекламу за винагороду від 1000 рублів і більше.

Related Post