Відповідно до закону про захист прав споживачів, повернути взуття, якщо вона натирає, тисне чи не подобається, можна лише за умови обміну її на аналогічний товар за умови, що з дня покупки не минуло 14 днів. Якщо нічого з подібних товарів вам не підійшло, продавець зобов'язаний повернути вартість товару.
Відповідно до ст. 25 ЗПС, якщо після придбання взуття належної якості вам не підійшла, то можна без пояснення причин обміняти або повернути такий товар протягом 14 днів із дня, наступного за днем покупки.
У будь-якому випадку для ініціації повернення клієнту доведеться звернутися до магазин та написати претензію. У ній потрібно буде вказати свої контактні дані та висунути вимоги, тобто вказати, чого ви хочете: повернути гроші, провести ремонт, отримати нормальну взуття. Не забудьте підкріпити своє побажання основою.
Заявити вимогу про обмін або повернення взуття, не що підійшла за розміром, можна не пізніше 14 діб з дати покупки. День покупки у строк не зараховується. Якщо покупець не знайшов у продавця інший взуття, яка підходить йому за розміром, продавець зобов'язаний повернути гроші за взуття Протягом 3 днів.