Як місце роботи молодий фахівець може обрати PR- та рекламні агенції, видавничі будинки, компанії ЗМІ, відділи зв'язків з громадськістю в різних компаніях або відділи, пов'язані з рекламою.15 Nov 2022
Скільки заробляє PR–менеджер При цьому на стартових позиціях зарплата складає від 25 000 рублів, а на топових – до 200 000. У регіонах середня зарплата PR–менеджера – 35 000 рублів.
PR–менеджер (Від англ. Public relations – зв'язки з громадськістю) – спеціаліст, який займається створенням та підтримкою іміджу компанії або конкретної торгової марки. Відповідає за всі зовнішні комунікації, спілкується із засобами масової інформації, відстежує думки користувачів у соціальних мережах.
Що потрібно, щоб стати піарником
- Вивчіть теорію: основи public relations, event- та бренд-менеджменту, influencer-маркетингу, просування та реклами в соцмережах. …
- Навчіться складати SWOT-аналіз ринку чи товару, PR-стратегію, медіаплан, контент-план, бюджет та ін.
- Правильно складіть резюме та оформіть портфоліо.